Školení SEO
Buďte k dohledání online
Chcete mít dlouhodobě vysokou organickou návštěvnost webu? Připravili jsme pro vás informacemi nabité školení. Školením vás provede Pavel Štima SEO specialista 8 let zkušeností v oboru.
Co se v SEO kurzu naučíte
V kurzu se naučíte to nejdůležitější, co potřebujete z pozice majitele webu nebo marketéra vědět o SEO. Zjistíte, jak fungují vyhledávače, jak pracovat s klíčovými slovy, jaké důležité technické faktory hrají roli při řazení výsledků, jak vyhodnocovat SEO a spoustu dalších věcí. Vše bude jasně, srozumitelné a s názornými příklady z praxe.
Krok po kroku vás čeká:
- Vyplatí se SEO?
- Jak fungují vyhledávače
- Řazení výsledků
- Návratnost investice
- Optimalizace stránky
- Zpětné odkazy
- Vyhodnocování SEO
- Co nedělat v SEO
- Lokální SEO
1. Základní SEO - marketing
Školení je určené pro všechny, kteří si chtějí efektivně využívat vyhledávače na internetu a být na předních pozicích, prostě být vidět na internetu a získávat zakázky a prodeje online. Marketéry, obchodní ředitele nebo majitele firem.
Délka: 2 – 3 hodiny (nebo 2 bloky po 1 – 1,5 h)
Cena: 9 000 Kč + DPH
Co si odnesete?
- Kam investovat v rámci SEO?
- Vyplatí se SEO?
- Jaká je návratnost investic?
- Jak fungují vyhledávače
- Porovnání SEO a PPC
- Nejčastější chyby
- Náročnost SEO a cena
- Vyhodnocování SEO
- Dotazy z vyhledávání a klíčová slova
2. Pokročilé SEO - marketing
Detailně probrané SEO faktory a jejich využití. Marketingová strategie pro SEO v porovnání s dalšími marketingovými nástroji. Kurz je určen pro správce webů, eshopů a marketéry, pro všechny kdo přímo ovlivňují nebo upravují web nebo eshop.
Délka: 2 – 3 hodiny (nebo 2 bloky po 1 – 1,5 h)
Cena: 12 000 Kč + DPH
Co si odnesete?
- Jak fungují vyhledávače – crawling, indexace, hodnocení
- Pro které weby není SEO vhodné
- Jak připravit audit webu
- Co je to analýza klíčových slov a jak vám pomůže při vaší SEO strategii
- Jak udělat strukturu webu pro SEO (informační architektura)
- Jak vylepšit stránky na webu pro SEO (optimalizace vstupní stránky/landing page)
- Co udělat, aby na vaše výsledky lidé klikali neboli vylepšení SERPu – optimalizace CTR
- Jak získat přední pozice ve vyhledávačích
- Linkbuilding práce ze zpětnými odkazy
- Vyhodnocování SEO
3. Lokální SEO
Školení je pro všechny, kteří chtějí oslovit nové zákazníky přímo v konkrétní lokalitě. Typologicky se jedná o restaurace, obchody, služby (právníci, notáři, kadeřnictví), ale i firmy, které potřebují pokrýt jednotlivé pobočky po celé ČR.
Délka: 2 – 3 hodiny (nebo 2 bloky po 1 – 1,5 h)
Cena: 9 000 Kč + DPH
Doporučujeme zejména pro: majitele webů a e-shopů, podnikatele na internetu, marketingové manažery s přesahem do online marketingu, vedoucí internetových projektů, SEO konzultanty, vedoucí obsahových oddělení, online marketéry a další zájemce o problematiku.
Co si odnesete?
- Doporučené nastavení webu, stránky s kontaktem, stránky s pobočkou firmy
- Jak zjistím jak je moje firma vidět v lokálním vyhledávání
- Nastavení platforem Google moje firma a Firmy.cz s tím souvisejí Google maps a mapy.cz
- Do jakých platforem a katalogů je vhodné se zaregistrovat
- Budování lokálních zmínek
- Nacenění - kolik stojí lokální SEO a jeho údržba
- Nastavení cílů
Objednat školení
Neváhejte kontaktovat náš tým a dozvědět se více o námi poskytovaných službách a více nabídkách pro Vaše podnikání!