Digitální obchod
a LinkedIn jako efektivní B2B nástroj.
David vede naší divizi LinkedInu a digitálního obchodu již 4 roky. Za tuto dobu mu rukama prošly malé i velké projekty českých i celosvětových firem. Segment jeho klientů je různorodý. Od fintech startupů, přes HR agentury až po výrobní firmy. V CreatiComu vede tým v oblasti B2B marketingu.
Jedním z jeho největších úspěchů bylo zvýšení poptávek pro LemonPay a získání tak pro klienta 43 zajímavých kontraktů s potenciálem výnosu několika milionů korun.
Co je digitální obchod proč je tak silný?
Školení je vhodné pro obchodní zástupce a týmy, které chtějí získat základní povědomí o digitálním obchodu a social sellingu. Přinese vašemu týmu manažerský přehled a základní povědomí o možnostech digitálního obchodu.
Délka školení: 1,5 – 2 hodiny
Cena: 12 000 Kč + DPH
Co se naučíte?
- Co je digitální obchod?
- Výhody digitálního obchodu
- Jaké nástroje se k němu využít?
- Mindmapa digitálního obchodu
- Co je to Social Selling?
Základy Linkedin.
Nástroj pro B2B obchod
Školení je vhodné pro obchodní zástupce a týmy, které chtějí navazovat obchodní příležitosti přes LinkedIn. Přinese vašemu týmu schopnost využívat Linkedin pro vyhledání cílové skupiny, průzkumy trhu, situační analýzi a hlavně efektivní oslovení cílové skupiny, které vám může měsíčně přinést desítky leadů skrze každého aktivního zaměstnance.
Délka školení: 3 – 4 hodiny
Cena: 16 000 Kč + DPH
Co se naučíte?
- Co je digitální obchod?
- Výhody digitálního obchodu
- Jaké nástroje se k němu využít?
- Mindmapa digitálního obchodu
- Co je to Social Selling?
- Co je to LinkedIn?
- Optimalizace vlastního profilu
- Jak kontaktovat svou cílovou skupinu?
- Jak být na LinkedInu efektivní
LinkedIn a Sales Navigator,
komplexní workshop na míru
Školení je vhodné pro pokročilé obchodní zástupce a obchodní ředitele, kteří se chtějí naučit, jak pracovat s moderními nástroji pro obchod, jak využít Linkedin pro škálování vašeho byznysu, expanzi do zahraničí, hluboké průzkumy a zapojení do širokého spektra B2B marketingu. Školení vám přinese know-how o využívání komplexního obchodního nástroje Sales Navigator a Linkedinu jako vysoce efektivního obchodního nástroje.
Délka školení: 4 – 6 hodin
Cena: 22 000 Kč + DPH
Co se naučíte?
- Co je digitální obchod?
- Výhody digitálního obchodu
- Jaké nástroje se k němu využít?
- Mindmapa digitálního obchodu
- Co je to Social Selling?
- Co je to LinkedIn?
- Optimalizace vlastního profilu
- Jak kontaktovat svou cílovou skupinu?
- Jak být na LinkedInu efektivní
- Vytvoření mindmapy pro vaši společnost
- Propojení s emailingem a dalšími nástroji
Prodávejte na Linkedinu efektivně!
Šimon Brož